من و متن ...

داستان جالبی که میخونم این روزها

من و متن ...

داستان جالبی که میخونم این روزها

نویسنده داستان نرگس با نام اصلی "عزیزجان"

خواننده های محترم

اون طور که من مطلع شدم ؛ نویسنده داستان نرگس سرکارخانم "ناهید گلکار" هستند

اینکه اسم اصلی شون هست یا مستعار اطلاعی ندارم

نوشته هاشون تحت عنوان "نوشته های ناهید" منتشر میشه


نام داستان نرگس "عزیزجان" می باشد که طبق گفته خانم ناهید کتاب آن نیز چاپ شده است :-)

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 02:56

میشه ادرس کانال تلگرام ایشونو بمن هم بدین

سرچ کنید نوشته های ناهید

آتوسا قهرمان شنبه 24 مهر 1395 ساعت 14:52

تا جایی که من میدونم این داستان در حال چاپ و شما نباید اجازه اینکار داشته باشید که بدون مجوز نوشته کسی اینجا بزارید اینکار جرم محسوب میشه و اینکه شما وبلاگ میزنید و متن های دیگران استفاده میکنید یکم عجیب نیست؟؟؟؟؟ اگر شما حرفی برای گفتن ندارین بهتر نیست به کار دیگه ای بپردازید؟؟؟؟؟

این داستان در یک کانال منتشر شد و نویسنده خودش با رضایت داستانش رو منتشر کرده
شما نگران نباش

مصطفی براتی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 21:23

سلام.
با تشکر از زحمات شما، من پسر خانم ناهید گلکار هستم. اسم واقعی نویسنده خانم ناهید گلکار است و کتاب عزیز جان چاپ شده ولی هنوز به بازار عرضه نشده.
عنوان نوشته های ناهید، اسم کانال تلگرام ایشون است که هر بار یکی از داستانهای خودشون رو بصورت سریالی در اون قرار میدن.

ضمنا سپاسگزار خواهم بود اگر نام نویسنده رو در پایان هر قسمت داستان ذکر کنین که خدایی نکرده از طرف ناشر برای ایشون مشکلی پیش نیاد.

باز هم از طرف خودم و خانم گلکار بابت توجه شما به این داستان تشکر میکنم.

سلام و سپاس از شما
بسیار بسیار خوشحالم که با نوشته های خانم گلکار آشنا شدم
توصیه شما رو حتما عملی میکنم همین الساعه
منم داستان رو از کانال تلگرام ایشون برداشتم و برای خواننده های بیشتر منتشر کردم و منتظرم که کتابشون زودتر دربیاد
موفق باشید

فریده شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 09:29

ممنون از شما انشالله به ارزوهاتون برسید

سپاسگزارم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.